Välkommen till min blogg!

Jag heter Helén och på min blogg kan du läsa om allt som har med att tillverka egna kort!

Jag kommer bidra med tips, teknik, inspiration och galleri!
Korten gör jag mestadels med hjälp av motivstämplar (rubberstamps).

Denna blogg startade jag 2009-01-03.

lördag 3 januari 2009

Vill du lära dig hur du gör egna kort?

Är du intresserad av att göra egna kort? Jag kan komma hem till dig och hålla ett "kort party" för dig och dina vänner!

Jag kommer då att gå igenom hur ni gör kort (olika modeller) och de vanligaste tekniken som man använder. Ni kommer också få prova på att embossa.

Priset är 150 kr per person, och är ni fler än 5 personer blir priset 100 kr per person.
Partyt tar ca 1,5 tim och jag håller givetvis med all material och utrustning (även stämplar).

Gäller Stockholms området.

Låter detta intressant? Kontakta mig då här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar