Välkommen till min blogg!

Jag heter Helén och på min blogg kan du läsa om allt som har med att tillverka egna kort!

Jag kommer bidra med tips, teknik, inspiration och galleri!
Korten gör jag mestadels med hjälp av motivstämplar (rubberstamps).

Denna blogg startade jag 2009-01-03.

torsdag 15 oktober 2009

Skapande helg

Jag har varit dåligt på att göra kort nu på sistone. Men mycket annat har kommit ivägen - varit uppbokat varje helg har det känts som. Dock är inget planerat denna helg som kommer, så då tänkte jag passa på att skapa lite nya kort tror jag.

Har ju fått hem massor med fina stämplar från Panduros Rea dom hade. Så det ska jag göra.

Jag har också börjat fundera på vilka stämplar jag ska köpa inför jul. Har hittat jätte söta stämplar med Penny Black, Forever Friends nallen och "miranda nallen" Pocorn the bear! Det blir jätte toppen. Kommer beställa hem dom från England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar