Välkommen till min blogg!

Jag heter Helén och på min blogg kan du läsa om allt som har med att tillverka egna kort!

Jag kommer bidra med tips, teknik, inspiration och galleri!
Korten gör jag mestadels med hjälp av motivstämplar (rubberstamps).

Denna blogg startade jag 2009-01-03.

torsdag 27 augusti 2009

Flera uppdrag på gång!

Jag har fått två beställningar; ett är en beställning på ett bröllops/födelsedags kort och den andra är ett bröllopskort till min svägerska! Dessutom måste jag ju göra ett eget kort till min svägerska också. Deras tema på bröllopet är musik - som går i färgerna silver, grönt, vitt och svart. Kommer nog på något bra, ska ni se!

Det är iallafall skönt att jag fått hem paketen som jag beställt från panduro. Nu har jag snören, stickers, papper och lite annat smått och gott som kan tänkas behövas nu när jag har beställningar.

I dag träffade jag en jobbarkompis, som är mammaledig, och gav henne ett av mina kort som jag gjort. Både mina jobbarkompisar och hon tyckte den var jätte fin! Känns roligt.
Och i morgon slutar en jobbarkompis på jobbet. Jag har fått i uppdrag att fixa kortet, vilket jag gjort.

Kreativiteten ligger på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar